Καιρός

28 Ιουλ 2009

Έλεος κύριοι..

Τα Παναθηναϊκά μου αισθήματα είναι γνωστά. Από μικρός θυμάμαι πως κάθε 15 μέρες ο πατέρας μου με έντυνε στα πράσινα και πηγαίναμε μαζί στη Λεωφόρο, τη μοναδική έδρα που είχαμε μέχρι σήμερα. Όλη η μέρα ήταν μια γιορτή. Από το πρωί που ερχόταν με τα εισιτήρια στο χέρι μέχρι το απόγευμα που κουβεντιάζαμε για το αγώνα και φυσικά όλη η διαδρομή κατα μήκος της Λεωφόρου Αλεξάνδρας που είχε κλείσει για να ανηφορίσουν οι πράσινοι φίλαθλοι χαμογελώντας και φωνάζοντας συνθήματα. Κάθε παιχνίδι ήταν μια υπέροχη εμπειρία τότε για μένα και περίμενα πως και πως να ξαναπάω στο γήπεδο.

Σιγά σιγά όμως τα πράγματα άλλαξαν. Λίγο η βία στα γήπεδα, λίγο η ασχετοσύνη των πράσινων παραγόντων, λίγο ο Σώκρατες.. ε, δεν ήθελε και πολύ ώστε να πάψουμε να ασχολούμαστε με κάτι που αν συνεχίζαμε να ασχολούμαστε στην τελική θα είμασταν κορόιδα αφού είναι κοινώς γνωστό πως οι κύριοι του χώρου μας δουλεύουν ψιλό γαζί (όλους, όχι μόνο τους Παναθηναϊκούς).

Είναι λοιπόν τακτική μου τα τελευταία χρόνια να παίρνω μια πρώτη γεύση από την ομάδα για να δω αν αξίζει να ασχολούμαι όλη τη χρονιά μαζί της ή να πάψω να ασχολούμαι με την πάρτη της. Θα μου πείτε πως δεν είναι έτσι ο σωστός φίλαθλος κλπ κλπ κλπ, δεν υπάρχει περίπτωση όμως να κάτσω να στεναχωριέμαι για κάτι που από την αρχή έχω δεχτεί πως είναι στημένο, ειδικά αν βλέπω από την απόδοση της ομάδας πως θα στεναχωρηθώ. Θα ασχοληθώ μόνο αν δω πως υπάρχει κάτι ενδιαφέρον, άσχετα αν το τέλος είναι γνωστό.

Πέρσι ήταν αρχές Οκτωβρίου ( http://www.navimania.gr/showthread.php?t=1940&page=171 post 1708) όταν σταμάτησα να ασχολούμαι με την ομάδα μου. Σκεφτόμουν τότε πως δεν παίζει την επόμενη χρονιά να με απογοητεύσουν τόσο σύντομα. Τελικά με διέψευσαν πριν προλάβω καν να κάνω τις καλοκαιρινές μου διακοπές! Δεν πρόλαβα καν να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο φέτος και μάλλον δε θα πάω καν στο γήπεδο. Έλεος κύριοι.. Τουλάχιστον μην κάνετε δηλώσεις, εκτίθεστε..

Για μια ακόμη χρονιά λοιπόν θα παρακολουθούμε μπάσκετ. Εκεί τουλάχιστον μας σέβονται οι πρόεδροι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου